Propagace každého nově založeného internetového obchodu zabere hodně času. Ovšem jedná s o činnost, kterou když nebudete dělat průběžně, dlouhodobě a správně, připravíte se o mnoho zisků.
První věcí, kterou byste si jako majitel internetového obchodu měli zajistit, jsou kvalitní fotografie produktů, které jsou na stránkách uveřejněny. Ne nadarmo se říká, že prodávají oči. Fotografie tak musí být stoprocentně ostré, dobře osvětlené a s hezkým pozadím. Pokud navíc fotíte oblečení, dejte si práci i s výběrem vhodného modelu – možná byste se až divili, jak správná modelka může ovlivnit prodej výrobku. Z posledních výzkumů navíc vyplývá, že ne vždy dokonalé a krásné ženy jsou vhodné. Zkrátka musíte zvážit konkrétní výrobek a jeho cílovou skupinu.
Další, co by kvalitní internetový obchod měl mít, jsou zcela jistě kvalitní popisky produktů. U každého produktu by měla být nejen kvalitní fotografie, ale i kvalitní text. Text musí mít jasný, srozumitelný a musí přesně vystihovat podnikatelský záměr. Zkrátka text musí být sice poutavý, ale zároveň musí být i informačně hodnotný.
Samozřejmostí jsou i kvalitně naprogramované webové stránky, které neobsahují žádnou chybu a uživatelé se na něm dobře a přirozeně orientují. Myslete na to, že pokud zákazník do pár vteřin na webu nenajde to, co hledá, odchází. Samozřejmostí je i to, že se stránky musí dobře zobrazovat na mobilech.
Pokud všem těmto činnostem nerozumíte, přenechejte je odborníkům. Této oblasti se věnuje digitální agentura Seolight. Tým odborníků si vezme vaši firmu pod křídla a během pár dní dokáže zvýšit výdělky až několikanásobně. Zkrátka, pokud víte, jak dobře vytvořit reklamní kampaň a na koho ji zacílit, nemůžete nikdy prodělat. Samozřejmostí je i to, že se odborníci postarají i o kompletní firemní identitu a udělají profesionální logo a tiskoviny.